Форма входу

Посилання

Фото



Опитування

Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 78

Міні-чат

500

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0




Неділя, 13.07.2025, 22:32
Вітаю Вас Гість | RSS
Вчитель історії та правознавства Довгалюк Наталія Федорівна
Головна | Реєстрація | Вхід
Каталог файлів


Головна » Файли » Методична робота

У категорії матеріалів: 3
Показано матеріалів: 1-3

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Індивідуальний план-звіт вчителя
на 2011-2012 навчальний рік
підвищення кваліфікації протягом навчального року
Методична робота | Переглядів: 1142 | Завантажень: 6 | Додав: nataxa1965 | Дата: 13.06.2012 | Коментарі (0)

Програма "Чотирьох азбук" — це технологія органі­зації виховного процесу в аспекті особистісно орієнто­ваного навчання та виховання; вона є засобом вклю­чення внутрішніх рушійних сил розвитку особистості.

Головна мета цієї Програми — створення умов для ефективної соціалізації; зміцнення психологічно­го, духовного, соціального й фізичного здоров'я; особистісної зрілості та життєвої компетентності дитини молодшого шкільного віку.

Методична робота | Переглядів: 1482 | Завантажень: 4 | Додав: nataxa1965 | Дата: 11.06.2012 | Коментарі (0)

           Досягнення нової якості виховання, його спрямованість на розвиток і самороз-виток творчої особистості учня значною мірою залежить від актуалізації змісту виховного процесу, освоєння діалогічних форм спіл¬кування. Постійний, констру-ктивний діалог, культура дискусії, врахування громадської думки - невід'ємні ри-си шкільного життя.
          Недооцінка творчих можливостей дітей, невміння або небажання врахувати їхні специфічні особливості, інтереси призводять до збіднення процесу соціалізації особистості, породжують формалізм, бездумне по¬вторення загальновідомих істин. Широкі можливості для творчої самореалізації відкривають години спіл¬кування, якщо вони мають нестандартний, пошуковий, дискусійно-полеміч¬ний характер. Години спілкування тісно пов'язані з усіма видами і формами позакласної роботи. Врахування індивідуальних особливостей колективу дітей допомагає уникнути формалізму у виборі тем для спілкування Важливо, щоб вчителі, готуючись до годин спілкування, залучали учнів, особливо старшокласників .з. спираючись на їхню активність, знання, ІНТЕРЕСИ формували у них самостійність, ініціативу. творчий підхід до справи.

Методична робота | Переглядів: 4037 | Завантажень: 0 | Додав: nataxa1965 | Дата: 11.06.2012 | Коментарі (0)


Copyright MyCorp © 2025